Profesjonalny kalendarz

Czy kalendarz to dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest istotna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. O ile dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych decyzji i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i bardzo duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najbardziej istotne święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej formie, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Znacznie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemal wszystkich typów. Często przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w sytuacji dużych marek lub wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję niekomercyjną. Bardzo często też kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Więcej: http://www.whiteart.pl/portfolio/kalendarze-trojdzielne.